• ۱۳۹۷ جمعه ۲۹ تير
  • اِجُّمعَة ٧ ذو القعده ١٤٣٩
  • Friday, July 20, 2018
کلیدواژه: 46430
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد، ساعت 19:27
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۵/۲۲

* در صورت هرگونه شکایت،انتقاد یا پیشنهادی می توانیدآن رااز طرق زیر مطرح نمایید:
1. به صورت شفاهی به مسئول رسیدگی به شکایات در ساعات اداری و سوپروایزر کشیک درساعات غیراداری
2. به صورت تلفنی به داخلی1003(رسیدگی به شکایات) و یا 1004(سوپروایزرکشیک)
3. به صورت کتبی درفرم های مربوطه وانداختن آن داخل صندوق رسیدگی به شکایات
4. بصورت کتبی پس از حضور در دفتر رسیدگی به شکایات و تکمیل فرم مربوطه
5. درصورت عدم حل مشکل یا قانع نشدن فرد شاکی ،تماس باشماره تلفن42265616(مسئول رسیدگی به شکایات مدیریت درمان استان)
* میزان تعرفه ها و موسسات طرف قرارداد بیمه ای با نصب پوستر روی شیشه واحد پذیرش و ترخیص مشخص شده است.
* در صورت در خواست بیمار یا همراه وی در خصوص میزان تعرفه اقدام تشخیصی درمانی خاص توسط کارکنان واحد ترخیص اطلاعات لازم ارائه می گردد.
* دریافت هرگونه وجهی خارج از تعرفه، یا توسط پرسنل بیمارستان غیر قانونی می باشد و در صورت برخورد با چنین موردی لطفا" مسئول حراست بیمارستان را مطلع فرمایید.

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 5/3733 sec